TamTam B.V.

TamTam B.V.

Branche
Full Service Internet bureau
Website
http://www.tamtam.nl
Overige informatie

Postbus 1097

2600 BB Delft

Telefoon (015) 750 20 00

info@tamtam.nl

Twitter: @TamTamNL

Waar wij in geloven

Verbinden

Internet verbindt mensen. Over land- en cultuurgrenzen heen. Hoe beter verbonden met hun omgeving, hoe duurzamer organisaties zijn. Een duurzame organisatie luistert, adapteert en beweegt zich wendbaar in onze snel veranderende, online wereld.

 

Kernwaarden

Iedereen mag ons aanspreken op dienstbaar, plezier en innovatie. Deze waarden zijn echt en worden gevoeld door elke stagiair, klant, partner en medewerker. Tammo’s zijn bezeten van internet. Deze passie delen we graag met klanten!

 

Engagement

Engagement van klanten met je merk, met medewerkers en met elkaar. Dit is nodig om doelstellingen te halen. Engagement bereiken is strategie, is creatief, is data-analyse, is campagnes, is backoffice-koppelingen, is social is… engagement is veel. Precies daarom is een compleet, full service online bureau nodig.

Wat wij graag voor je doen

Digital Marketing

Succesvolle binding met merken, diensten en mensen. We kiezen de juiste combinatie van strategie, concept, design, interactie, techniek en content. Het resultaat: online applicaties, campagnes en communities. Ontwikkeld op basis van het principe “anywhere, anytime, any device”.

 •Online strategie

 •Websites

 •Mobile en multiscreen

 •Campagnes en social marketing

 •Contentdesign en contentcreatie

 eBusiness

Alles draait om de online transactie. Van de eerste verkoop, tot een complete mijn omgeving. We boeken concreet resultaat en worden afgerekend op duidelijke KPI’s. Voortdurend optimaliseren van conversie staat hierbij centraal. Complexe koppelingen met backend systemen (CRM, ERP, etc) zijn vanzelfsprekend.

 •Self service

 •eCommerce

 •Backend integratie

 •Service design

 •Conversieoptimalisatie

 •Behavioral targeting

 Online Services

We hosten, beheren en onderhouden het online kanaal. Websites, apps, Facebook en meer. 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. We leggen garanties vast in een service level agreement. Onze supporttool geeft klanten 24/7 inzicht in de status van hun applicatie. Clientmanagers en callmanagers zijn altijd bereikbaar voor vragen.

 •Hosting & monitoring

 •Helpdesk

 •Security en performance

 •Community management

 •KPI’s, analytics & social monitoring

 •SEO & SEA

C-stories

C-stories van deze company

Meer C-stories

Meer C-stories

CStories.nl is een uitgave van Adformix.
© 2017 www.cstories.nl - alle rechten voorbehouden.