De afgelopen jaren heeft de Aareon Groep Nederland een aantal dochterondernemingen aan zijn portfolio toegevoegd. Investeringen in de breedte én diepte, vertelt commercieel directeur Peter Hanen. “Van oudsher zijn we actief in de markt van corporaties, overheid en zorginstellingen.

Met de meest recente acquisitie van Kalshoven staan we nu ook sterk in de commerciële vastgoedmarkt. Daarnaast ondersteunen we met Facilitor de secundaire processen van welke onderneming dan ook. 2017 stond in het teken van ‘Join Forces’: de kracht en kennis binnen onze gehele organisatie bundelen en de ontwikkelingen uit de verschillende bedrijfsonderdelen samenbrengen. Bestaande producten zijn daardoor doorontwikkeld of breder toepasbaar geworden. Daarnaast hebben we nieuwe, unieke toepassingen ontwikkeld. Het doel: klanten – in welke markt dan ook – de beste oplossingen blijven bieden.”

“In 2017 hebben we een nieuwe businessunit gelanceerd: Aareon Digital Solutions (ADS). Deze businessunit ontwikkelt o.a. apps en portalen. Ook richt ADS zich op vergaande ketenintegratie. Je ziet immers dat steeds meer medewerkers van organisaties vanuit het ERP data op hun device krijgen, bewerken en terugsturen. In combinatie met ShareWorX van Square DMS zijn we via ADS in staat gestructureerde en ongestructureerde informatie aan gebruikers aan te bieden. Tel daarbij op dat we begin dit jaar ook de expertise van Residenz ICT – dat verder zal gaan als Aareon Cloud Services – in huis hebben gehaald. We kunnen onze oplossingen dus on-premise aanbieden, maar ook vanuit ons geavanceerd datacenter via de cloud.”

www.aareon.nl

Recente stories