Geluk als basis voor succes

Geluk als basis voor succes

Incentro heeft een missie: digital happiness. Door zich te focussen op het geluk van haar medewerkers realiseert Incentro digitale oplossingen waaronder sites, apps en shops.

“We blinken uit in BI, Online Development en Enterprise Solutions”, zegt Edwin van der Geest, managing director van Incentro Online. Volgens hem is het uitdagend om binnen de internetbranche inhoudelijk een verschil te maken. “Incentro onderscheidt zich vooral door haar platte en zelfsturende organisatiemodel. In combinatie met geluk vormt dit een uniek recept. Incentro biedt een platform voor haar medewerkers waar ze het maximale uit zichzelf kunnen halen, iedereen op zijn eigen manier. Mensen excelleren alleen als ze lekker in hun vel zitten. Voor ons is medewerkerstevredenheid dan ook onze belangrijkste KPI.”

 

Omdat Incentro de besluitvorming bij zijn medewerkers legt, is het enorm marktgericht. Van der Geest: “We werken in kleine teams die volledig verantwoordelijk zijn voor hun eigen dienstverlening en omzet. Deze vrijheid geeft vertrouwen, zodat slimme mensen zich bij ons optimaal kunnen ontplooien. De mensen met de meeste inhoudelijke kennis zetten de richting uit, waardoor we altijd de nieuwste technologieën ondersteunen. Daarnaast ligt de beslissingsbevoegdheid bij consultants. Zij mogen snel een beslissing maken, zodat een klant niet weken of maanden hoeft te wachten voordat er eens iets gebeurt. Dat maakt Incentro heel flexibel en wendbaar. Dat onze aanpak werkt, blijkt uit onze notering in de E100. En uit het feit dat we in het onafhankelijke en empirische onderzoek van Great Place to Work al vier keer uit de bus zijn gekomen als een van de beste werkgevers van Nederland.”

Recente stories